מועמד הבית היהודי: "נרוץ עם שקד; נשב עם המפלגה הימנית הגדולה"

אסתי פלד No Comments on מועמד הבית היהודי: "נרוץ עם שקד; נשב עם המפלגה הימנית הגדולה"

מועמד הבית היהודי לכנסת וראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו לא פוסלים מפלגות ציוניות. אנחנו שייכים לימין ונשב אך ורק בממשלה עם המפלגה הגדולה מגוש הימין. נמליץ על מי שיעמוד בראש המפלגה הגדולה בימין"

צילום: יחסי ציבור
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מועמד הבית היהודי לכנסת וראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני שוחח הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית, על הריצה המשותפת המסתמנת עם איילת שקד. "אין שום קשיים. אנחנו לקראת סגירה שתקרה ביום-יומיים הקרובים. אנחנו בע"ה נרוץ במשותף", הבהיר ברודני.

הוא התייחס לשאלה כיצד הם מתכוונים לעבור את אחוז החסימה לנוכח המצב בסקרים והשיב: "תמיד אנשים ומפלגות שמגיעים מבחוץ פחות מקבלים ביטוי בסקרים. המפלגות המכהנות עסקו בקמפיין מתמשך כל השנה האחרונה. הבית היהודי זו מפלגה מפוארת שיש לה ציבור רב בארץ. אחת היחידות שיש לה שטח, סניפים, חברי וראשי מועצות. לכן אני מאמין שיש לנו תפקיד חשוב בכנסת ובע"ה נעשה את זה"

הוא הביע את דעתו על מפלגתו של בצלאל סמוטריץ': "בעיני זו לא מפלגה שמייצגת את רוב רובו של הציבור הדתי לאומי. כשהוא נפרד מבן גביר – סמוטריץ' לבד בקושי עבר את אחוז החסימה. הציבור הדתי לאומי מחפש בית".

ברודני נשאל על דעתו ביחס לקו הפוליטי, עם מי ישבו ועל מי ימליצו: "לקח לנו זמן לחבור בדיוק בגלל דיונים על הנושאים האלה. אנחנו לא פוסלים מפלגות ציוניות. אנחנו שייכים לימין ונשב אך ורק בממשלה עם המפלגה הגדולה מגוש הימין. נמליץ על מי שיעמוד בראש המפלגה הגדולה בימין".

לדבריו "רק התחלנו את המגעים בסוף השבוע ואתמול בסקר ראשון כבר הגענו ל-25% שזה מעל לשלושה מנדטים ואני בטוח שעכשיו כאשר נצא לדרך – אנחנו נעלה עוד. אנחנו מביאים את מסר האחדות והביחד. סבלנות וסובלנות. זה אחד ההבדלים ביננו לסמוטריץ' ובן גביר".



0 תגובות